torsdag 12 april 2012

Torsdag 12 april kl 16.30


Idag känner jag mig så frustrerad! Det händer ju absolut ingenting med våra provsvar...
Läkaren så att ibland kan det ta flera veckor innan alla tester är klara, och nu har det gått 1 v för oss sen de gjorde första op!
Grrrrrrr!
Julia blir bara tröttare o tröttare, ligger mest o sover, pratar nästan inget och stoppet i magen är kvar.
Jag vill ha ett framsteg NU!

Tog en bild på alla hennes slangar förut. Det är ett helt projekt att få henne ur sängen med detta trassel...
Den gula mojängen är epiduralen, och det andra går till hennes CVK som står för central venkateter. Det är där de ger alla mediciner, och det är också i den som hennes behandling så småningom kommer att ske.


4 kommentarer:

  1. Du har all rätt att vara arg. Du måste vara arg, det är viktigt. Skrik ut.

    Kramar från oss genom mig,
    Cathrine

    <3 <3

    SvaraRadera
  2. Julia tankarna är hos dig/er, jag ber till Gud att han skall hjälpa dig.Kramar i massor till er.
    Ulla

    SvaraRadera
  3. Hej! Kan inte sluta tänka på Er. Jag går in på din blogg hela tiden, för o se vad som händer o hur ni mår. Det är så fruktansvärt allting. Gud vad jag håller tummarna för er!!!!!!! Det bara måste, måste gå bra allting. Och det är klart att det gör!! Så satsar vi på o ses i sommar, allihopa. kramar i stora lass från mia, perra o leah hälsar sååå gott.

    SvaraRadera
  4. Vi håller fina Julia i våra tankar!

    Vill bara berätta att när jag var 7 så hade jag en tumör i näsan och fick bo på öra/näsa/hals i Lund från och till i nästan ett år. Måste varit fruktansvärt för mina föräldrar men nu när man frågar om det minns dom knappt något. Jag blev ju bra och livet går vidare. Så kommer det även bli för er även om det känns galet tungt just nu.

    Massa kramar, Anna + Linus

    SvaraRadera