onsdag 11 april 2012

Onsdag 11 April kl 22.10

Hej alla fina människor därute som tänker så mycket på oss. Jag läser alla era kommentarer och jag blir så varm i hjärtat när jag vet att ni tänker på Julia.
Jag hann inte skriva något i em för Julia var kvar på uppvaket till kl 3, och sen kom syrran och hälsade på o stannade hela kvällen:)

Operationen idag tog ca 2 tim, och den gick bra. Hon har nu en kateter från urinröret upp i ena njuren, och en slang från ryggraden som ger smärtlindring direkt i nervsystemet i ryggen. Och den verkar funka bra.  Enda nackdelen är att ena benet är bitvis bortdomnat...kan. släppa efter ett tag, och nu kommer några dagar där vi ska ställa om medicinerna igen.
Mer & mer morfin ska bort, sakta så det inte kommer ngn abstinens för att tillslut tas bort helt.
Så är planen, och vi hoppas den funkar.

Nu ska jag strax släcka lampan för Julia har redan somnat, och jag vill inte störa i onödan.
Imorgon ska jag försöka lägga upp lite bilder härifrån.
Sov gott!

3 kommentarer:

  1. Skönt att poerationen gick bra. Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilken kämpe hon är Julia!! Och förstås hela familjen. Skönt att operationen är klar och gick bra! Många kramar Lotta.

    SvaraRadera
  3. Ja, skönt att operationen gick bra och hoppas nu att Julia inte behöver ha sådan värk och att ni är i våra tankar det
    vet ni. Hur mår VIctor?
    Kramar till er.
    Ulla

    SvaraRadera