tisdag 10 april 2012

Tisdag 10 April kl. 22.45


Nu säger jag väldigt mycket gonatt från rum Elefanten på Ronald mc Donald huset. Jisses va trött jag är.
Julia har mest sovit sig igenom kvällen. Jag har fått väcka henne för de två. obligatoriska operations duscharna med den avskyvärda sprittvålen som torkar ut hennes hud. Och imorgon innan op väntar en ny duschomgång...
Malin hälsade på ikväll, och det var så skönt att få prata med henne, och så grät vi en skvätt åt allt elände också.
Hon kommer tillbaka imorgon kväll igen:)

Sov gott alla vänner-vart ni än är.
Kram

6 kommentarer:

  1. Lycka till i morgon och hoppas provsvaren kommer snart.... Tänker på er!!! Kram Lotta från Sjögatan:)

    SvaraRadera
  2. Vilket elände, hoppas ni snart får svar och bra sådana!
    Håller tummarna för att operationen idag går bra och att det blir bättre med den nya bedövningen.
    Till vardagliga ting, blev du snygg i håret för de slantarna? :-)
    Stor kram till er från oss i Forshaga

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Madde. Håret blev bra, men inte 480.- bra...Men jag var så illa tvungen att få det klippt.

      Radera
  3. Tänker på dig/er. Kramar!!

    SvaraRadera
  4. Hoppas nu att det blir bättre med värken efter operationen.
    Ni vet att tankarna är hos er.
    Kramar i mängder till Julia och er alla.
    Ulla

    SvaraRadera
  5. Hej, jag hoppas att allt är över snart!
    Så att vi kan träffa alla igen!
    Kram Julia från Hammarö (Mamma och pappa hälsar dom med)

    SvaraRadera