måndag 16 april 2012

16 april kl 20.45

Nu har jag sagt gonatt till lillskruttan och jag hoppas natten blir bra.
Imorgon börjar Victor på sjukhusskolan kl 9 så det blir sängen direkt efter bad o bastu ikväll.
Julia har en whiteboardtavla på rummet och där skrev Peter upp alla som skickat hälsningar till henne via telefonen idag...
Imorgon ska jag skriva upp alla som hälsat här på bloggen:)
Då vet hon att många tänker på henne.
Och så måste jag bara visa teckningen som hennes söta kusin Leo ritat. Han är snart 7 år och avgudar både Victor & Julia.



17 kommentarer:

  1. tänker hela tiden på dig Julia, hela tiden.
    Kram kram från Cathrine & Stefan

    SvaraRadera
  2. Här hemma är det en liten kille som saknar kusinerna och Pixi såklart. "Jag vill att Julia ska bli frisk i ryggen" säger han ofta. Nu skickar vi alla positiva tankar vi kan och hoppas på att pluttan blir frisk snart så vi alla kan ses snart igen. Krama om alla från oss och en extra kram till kämpen Julia. Kram

    SvaraRadera
  3. Tänker också på dej hela tiden!

    Birgitta

    SvaraRadera
  4. Glömde skriva "många kramar". Kram Birgitta

    SvaraRadera
  5. Även om det många gånger är jobbigt att läsa om Julias fruktansvärda smärtor är det skönt att kunna följa er i bloggen. Vi hoppas att snart få läsa om Julias friskförklaring.

    Varma kramar
    Mathias, Anna och Karl

    SvaraRadera
  6. Vi tänker på dig Julia hela tiden och följer bloggen och håller alla våra tummar. Varma hälsningar från Ulrica, Markus, Agnes, Alva, Nora och Ellen och så Mumlan och Justin förstås.

    SvaraRadera
  7. Massor med krya på dig Julia!
    Axel och Lovisa längtar efter att få träffa DIG och Victor igen (även Olof, jag och Calle så klart:-)
    Varma vårkramar från familjen Olsten

    SvaraRadera
  8. Massor av kramar och krya på dig hälsningrar till dig Julia!!
    Skönt att du nu kan sova mycke och samla krafter till att bli frisk!
    Hälsa mamma ,pappa och Viktor. Hasse o Lena

    SvaraRadera
  9. Hoppas ni alla 4 får en bra natt med massor av sömn och ingen smärta för Julias del. Hoppas ni hade trevligt på relaxen Maria och Viktor! Fantastiskt att det finns den möjligheten för familjer till barn som är sjuka, att få finnas i närheten hela tiden. Jag vill härmed be er alla som läser denna blogg att skänka en slant till Ronald´s fonden eller till barncancerfonden. Detta för att hjälpa alla som går igenom något så fruktansvärt som nu familjen Lindgren gör. Jag kommer i a f att göra det! Hoppas ni får en bra dag imorron :) Kram från Ida L

    SvaraRadera
  10. God morgon på Maria hoppas att natten har varit bra för er alla. Jag följer dagligen din blogg åh va du är duktig att skriva.Ett bra sätt för oss att följa er kamp.Gott att läsa att Julia är lite bättre. Många kramar till er.

    SvaraRadera
  11. God morgon.
    Hoppas natten varit lugn för er alla fyra, så ni fått välbehövlig sömn.
    Ibland när Ebba varit sur på oss har hon sagt att hon ska flytta hem till Julia för hon har världens bästa föräldrar,och jag är beredd att hålla med.
    Du stöttar inte bara Julia,genom denna blogg hjälper du även oss föräldrar som har barn med många frågor.Vi kan nu ge dem rätt information och behöver inte vara rädd att det bara är rykten.
    Hoppas Julia får en bra dag.Kramar Pia o Ebba m familj

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Pia, jag ler när jag läser vad du skriver för Julia tycker att ni är världens bästa familj! Alltid när hon varit hos er så vill hon att jag ska laga samma mat som ni äter, bla din köttgryta. Din foccatia var mycket godare ãn min, och hon tycker Ebba har SÅ bra saker osv, osv.
      Vi får väl helt enkelt sträcka på oss och ta åt oss av berömmet, även om det kommer från den andres barn...
      Hoppas ni har det bra. Vi saknar Sunne!
      Kram

      Radera
    2. Hej Pia, jag ler när jag läser vad du skriver för Julia tycker att ni är världens bästa familj! Alltid när hon varit hos er så vill hon att jag ska laga samma mat som ni äter, bla din köttgryta. Din foccatia var mycket godare ãn min, och hon tycker Ebba har SÅ bra saker osv, osv.
      Vi får väl helt enkelt sträcka på oss och ta åt oss av berömmet, även om det kommer från den andres barn...
      Hoppas ni har det bra. Vi saknar Sunne!
      Kram

      Radera
  12. God Morgon,

    hoppas natten varit bra och att ni fått vila ut allihop. Så fint att hela familjen kan få vara tillsammans i Gtb hela tiden och stötta Julia :) Lycka till i skolan idag Viktor och krya på dig Julia!
    Idag snöar det i Värmland, vi har fått ett riktigt "aprilväder" i år, hoppas ni har det bättre på kusten.

    Kram fam Gertling

    SvaraRadera
  13. Hoppas natten varit bra för Julia,skickar massor med kramar till henne och hela goa familjen.Saknar er massor.Kommer om 2 helger igen till er.Vad skönt att ni badat bastu och badat.Fick prata med Julia i telefon igår kväll,blir alldeles varm inombords ,hon är en kämpe så duktig och hon ska bli bra och komma hem igen till Sunne. Många kramar Bitte,Pixi och Wilma.Ha en bra dag Maria med familjen och krama min älskling.

    SvaraRadera
  14. Hej på er! Skönt att läsa att Julia har lite mindre ont.Tack Maria för att du skriver så bra i din blogg,många tankar för oss alla att livet inte alltid är enkelt.Va bra att Viktor kan gå i skolan.Snön vill inte upphöra riktigt ännu i Värmland.Kramar på er alla från Monika å Gunde

    SvaraRadera