fredag 6 april 2012

Långfredag kl 14.30

Inatt har jag sovit hos Julia och det har varit en "lugn" natt. Det känns som om medicinerna hon får räcker till, och personalen kommer in och fyller på regelbundet utan att vi behöver vakna av att det gör ont.
Min egen sömn är det si o så med. Inatt fick jag en insomningstablett och somnade jättegott. Men efter ett par timmar var jag vaken igen, och tankarna började fara runt som vanligt....med andra ord omöjligt att somna om.
Jag ligger och håller J i handen hela natten och bara tittar på hennes fina ansikte och önskar att vi kunde vara hemma igen.

När vi vaknat till på morgonkvisten så tog jag in henne i duschen. Idag såg hon ut lite som en julgran med slangar lite här o där. Eftersom hon får morfin så funkar kissblåsan dåligt så just nu kör vi med kateter.

Sen blev jag avbytt av Peter. Tillbaks till Ronald mc Donald huset för lite frukost o dusch, och sen på en liten shoppingtur med Victor. Efter det lite lunch, och nu sitter jag på Julias rum igen och väntar på att hon ska komma tbx från röntgen.

Såg att texten i förra inlägget blev konstigt men jag orkar inte skriva om, så ni får läsa bäst det går:)
Tack för alla fina kommentarer!
De värmer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar