fredag 13 april 2012

Fredag 13 April kl 9.15

Som vanligt vill jag tacka för ert stöd och era fina kommentarer. Jag läser allt ni skriver, men känner att jag inte hinner svara eller tacka var o en av er. Men det ni skriver värmer våra hjärtan!

Igårkväll var Julia upp en stund och prövade att stå på Sina vingliga och bedövade ben och det gick bra när hon hade stöd. Hon tvättade av sig lite och borstade tänderna. Sen var det magen...trots egna försök att klämma på och med hjälp på traven så blev det inget.
Och så kom nattpersonalen och de har fått slita hårt kan jag lova.
Hon har fått medicin 1-2 ggr/tim mot det onda och först framåt morgonen somnade hon. Peter skickade ett sms vid 6 tiden och undrade om vi kunde skifta eftersom han inte sovit mer än någon timma.

Just nu har personalen morgonmöte och jag hoppas intensivt att vi får ett besked på ronden om vad det här kan vara så att beh kommer igång.

Ikväll kommer mamma o Kenneth hit och det ska bli skönt att få lite extra krafter.


5 kommentarer:

  1. Hoppas att ni får en bra dag! Svar på prover och att Julias mage orkar "komma igång". Vi fortsätter hålla tummarna och tänker på er, kramar Ida L m familj

    SvaraRadera
  2. Lilla skruttan vad jag lider med henne. Hjärtat slits i tusen bitar när jag vet att hon har så ont. Hoppas ni kan få ngt besked idag om behandlingen. Kram från Bergslagsgatan.

    SvaraRadera
  3. Det var en ljusglimt när vi läste att Julia
    varit uppe och stått en stund. Nu hoppas vi
    att Ni får veta något (positivt) efter morgonmötet. Maria du behöver inte tänka på
    att du skall svara var och en. Vi är så tacksamma att du skriver så vi får vara med er.
    Kramar från oss gn Ulla.

    SvaraRadera
  4. Att vänta på besked kan vara frustrerande... Hoppas behandling och tillfrsiknande är på gång nu!
    Säger som föregående "talare", tänk inte på att svara var och en. Är glad att du delar med dig och att jag får chans att stötta på det småttiga sätt jag kan. Kramar!!!

    SvaraRadera
  5. <3 <3 <3 våra tankar är hos er!!!! Kram Nola daln

    SvaraRadera