söndag 22 april 2012

Kl 7.15

Gomorron, Gomorron. Hoppas ni sovit lika gott som jag och Julia.
Två tryck på pumpen och en vattenpaus är allt som hänt i nattens mörka timmar.
Besöken från personalen har drygats ut till var tredje timma-skönt!

Dagarna utan ont ser ganska lika ut, och jag längtar till lungsladden försvinner för då ska jag ta med Julia till lekterapin o pyssla.
Idag kommer min syster och moster hit o hälsar på över dagen och de pratade om att kidnappa mig på en lunch utanför sjukhusområdet...känns lite läskigt!
Annars blir det nog en lugn o skön dag här med hästsport på TVn.

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Gomorrrron på er!skönt att ni får lite bättre nattsömn. Hoppas du maria får vårväder när du kidnappas på lite shopping?! Sunne bjuder inte på vårsol idag,ännu iallafall.Pyssla låter kul,hoppas ni får göra det senare idag.hälsa alla å många kramar till er.Monika å Gunde

    SvaraRadera
  2. Åh vad skönt att ni får sova och de "nattliga besöken" drygats ut !!! Hoppas lungsladden försvinner snart oxå, vad jag förstått älskar Julia att pyssla ,och lekterapierna brukar ju ha massor av sånt =)Hoppas du får en trevlig lunch på nån mysig restaurang i Göteborg !!!!! Kram kram Titti

    SvaraRadera