söndag 29 april 2012

Kl 18,30

Nu har vi vinkat av mormor och Fam Falk som åkt tillbaks till Sunne.
Det har varit skönt att få umgås med vänner och prata om allt mellan himmel och jord, inte bara sjukdom och elände. Vi har grillat och lagat mat både igår och idag och haft det bra tillsammans.
Eftersom Julia var här i Donald huset både igår och idag så har vi kunnat umgås allihop tillsammans vilket känns enormt skönt!
Igår hade ju Julia en "tröttis dag" och ville inte alls vara med och prata så mycket. Idag var det tvärtom. Hon har varit på riktigt bra humör, fikat med oss och druckit saft och knaprat på kaka och varit riktigt solig:)
Min egen melankoli sen igår kväll är också borta och allt känns bättre nu. Julias dagsform påverkar mig mycket. Har hon en mindre bra dag, jag då mår jag också dåligt:(

Nu är det dax att packa väskan och knalla iväg till avdelningen igen, det är min tur att sova hos Julia inatt:)

Kram

5 kommentarer:

  1. Hej! Det är kul att höra alla dessa små positiva framsteg!
    MVH: Egon

    SvaraRadera
  2. Tänker på er varje dag. Gläds åt framstegen och gråter med dig/er när du/ni har det jobbigt. Kramar i massor till er!!

    SvaraRadera
  3. Så roligt Julia att ni alla har fått haft en bra dag, så får det fortsätta.
    Många, många kramar till er alla fyra från
    Ulla och Sven

    SvaraRadera
  4. varje sekund har jag njutit av att vara med er i helgen.Sån glädje att få träffa er alla.Julia är fantastisk tycker jag.Skönt att få grilla och sitta ute och fika ute.Ska bli så skönt att få hem er snart.Många många kramar mamma

    SvaraRadera
  5. Vill skicka en stor kram till er alla i familjen. Tänker på er ofta. / Maria B

    SvaraRadera