tisdag 10 april 2012

Tisdag April kl 10,45

Aldrig har väl en vanlig vardag varit så välkommen som denna!
Vardag betyder att labbet där proverna öppnr igen, och det verkar som om vi ska få reda på vad den mikroskopiska undersökningen visat nu kl 12,00.

Igår kväll var det jag som sov hos Julia och vi avslutade dagen med en liten promenad för vägning och mätning. Efter det blev det en välbehövlig dusch eftersom hon svettas kopiöst mycket på nätterna. Och sen orkade hon iget mer utan somnade pladask under tiden sköterskan bytte div plåster.
Natten var lite orolig men några yimmars sömn har det blivit.
Om jag kan och orkar ska jag föröka ta mig ut en stund i eftermiddag. Just nu vill jag bara dra något gammalt över mig och sova bort ett par månader tills allt detta är över och vi alla är hemma igen.

2 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna för att proverna visar något bra.
    Du är världens bästa Maria!!!!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hoppas pluttan får sova inatt och att ni andra också får en bra natt. Kram så länge

    SvaraRadera