lördag 28 april 2012

Kl 22,30

Ännu ett inlägg precis före läggdax...
Dagarna är intensiva fast vi egetligen inte gör så väldans mycket...ändå är tröttheten är enorm på kvällarna!

Idag har vi haft besök av fam Falk från Sunne. Julia ville väldigt gärna att Clara skulle hälsa på den här helgen. Ändå har de inte sagt eller gjort så mycket tillsammans. Julia har sovit sig igenom eftermiddagen. På kvällen följde hon med till Donald huset och var med när vi lagade och åt mat. Hon sitter mest och tittar och studerar oss. Det märks att hon tar in allt även om hon inte säger så mycket. Clara sitter brevid och väntar tålmodigt på de få ögonblicken när hon är "med". Svårt att förklara men det är fint.

När kvällen kommer och jag är trött är jag som mest känslosam och det är svårt att skriva utan att tårarna trillar...men jag vill ändå säga tack till alla som tänker på oss därhemma.
Falkarna hade med sig några saker hemifrån som vi är väldigt tacksamma för. Gåvor från vänner som vi kanske inte umgås så mycket med, men som det finns en finns stor tanke bakom för att göra vardagen lite lättare för oss när vi kommer hem. Jag vill inte nämna några namn, men ni vet vilka du/ni är- Tack för ert fina engagemang!

Nu ska jag snyta näsan eftersom jag sitter och stortjuter när jag skriver. Både för att jag lessen för att jag/vi är här, och för att det finns så mycket fina människor i världen.

Gonatt och en stor kram till alla som läser!

6 kommentarer:

  1. Många varma kramar till er <3 / nola daln

    SvaraRadera
  2. Hej Julia!
    hoppas att du mår mindre illa när medicinerna har gjort så du känner dig mer trött.
    Vad kul att clara är hos dig.
    Ibland är det bra att bara få var tillsammans utan att säga så mycket.
    Igår hjälpte jag faster Catrin när hon tävlade så jag passade hennes hundvalp!
    Många kramar från Ebba!

    SvaraRadera
  3. Hoppas att illamåendet håller sig borta nu. Stora kramar fulla med kraft skickar jag er!

    SvaraRadera
  4. Åh vad jag känner med er, tårarna kommer när jag läser dina inlägg Maria. Det är otroligt starkt av dig att orka förmedla vad du känner inombords, önskar jag kunde hjälpa er bära smärtan. Ber om fina Julias bättring och skickar massor av "kryamedicin" till henne i tanken.

    Krama Julia och hälsa från den tokiga familjen i Torsby ;)

    //Åsa

    SvaraRadera
  5. Vi saknar er! Många stora kramar till Julia och Victor denna söndag från mig och Leo. Kram

    SvaraRadera
  6. Skönt för Julia o Clara att "bara vara" och att få träffa varandra, Victor och William har säkert haft det bra tillsammans också precis som ni vuxna :) Hoppas veckan som kommer bjuder på mer framgång och att ni får bra svar på allt ni väntar på. Här har varit skönt vår/sommarväder idag :) Hälsningar från Ida Lindberg m familj.

    SvaraRadera