onsdag 11 april 2012

Onsdag 11 April kl 10,50


Inatt har jag sovit skönhetssömn:)
9 timmar med djupsömn var precis vad jag behövde.
Julia har sovit lite oroligt men inte haft speciellt ont.
Nu ligger hon och sover på operation, och hon kommer att vakna igen om ett par timmar.

Jag tror vi alla börjar "landa" i GBG nu, och att vi sakta men säkert smälter det som hänt. Även om man aldrig kan acceptera en sån här sjukdom så börjar vi nog inse att det gäller att göra det bästa av situationen och inte gräva ner sig fullständigt och börja älta en massa saker.
Här & nu är det som gäller kryddat med positiva tankar!
Återkommer i em med Julias status efter operationen.

Håll tummarna för att den går bra är ni snälla!

Kram

8 kommentarer:

  1. Vi håller alla tummat och tår för att allt ska gå bra, ni finns i våra tankar hela tiden. Stor kram till er alla och en extra stor kram till kämpen Julia <3 <3 <3 kram från Nola Daln

    SvaraRadera
  2. Hej Maria!
    Visst jag håller tummarna så hårt jag bara kan och har gjort det en hel vecka tillbaka nu efter att jag fick höra vad som hänt,måste vara svårt att se när Julia har så ont och inte kunna hjälpa henne men nu är hon under den bästa vård som går att få, att hela familjen med sig till G-borg betyder att hon kan känna sig lugn och trygg vilket säkert gör att hennes till frisknande går fortare.

    Många varma hälsningar till dig och din fina familj.
    från Anna-Lisa

    SvaraRadera
  3. Hej min goa dotter.Hållar tummarna hela tiden och har Julia itankarna.Sitter på biblioteket på CSK i karlstad och läser din blogg.Vad skönt att Malin va hos er igår.Hon har tagit datorn med sig så därför tittar jag här.Ska bli såååå skönt att få träffa er alla i helgen.Positiva tankar hela tiden om att mormors solstråle ska bli bra,skönt att hon får den bästa vård som finns.
    Många många kramar till hela din goa familj. Älskar dig jättemycket. mamma

    SvaraRadera
  4. Hej Maria ,
    Här håller vi alla tummar och tår för er !!!Styrkekramar från Titti med familj

    SvaraRadera
  5. Klart vi håller tummarna. Kram kram kram <3
    /Cathrine

    SvaraRadera
  6. Håller tummarna massor!!! Kram!!

    SvaraRadera
  7. Hoppas verkligen ni fått bra svar under dagen och att Julia haft en bra och smärtfri dag. Håller alla tummar som går! Många styrkekramar från Ida L m familj.

    SvaraRadera
  8. Hoppas ni alla får sova gott nu inatt och att Julia slipper ha ont. Saknar er redan, många kramar syster

    SvaraRadera