fredag 13 april 2012

13 April kl 11.00


Nu har det varit en riktigt körig förmiddag för Julia. Både mina och hennes tårar har sprutat hejvilt.
Det finns inget så hopplöst som att se sitt barn ha ont och jag lider verkligen med henne...
Smärtan ville inte ge med sig trots extrados av vanliga morfinet, så hon har fått doser av både det ena o andra, bla Stesolid, så nu sover hon gott ett tag.
Hon ska få sova några timmar för sen ska det börjas tas prover på bla lever och lite andra organ genom blodprover, för nu verkar det som om diagnosen kommer i em. Gör den det så börjar behandlingen redan ikväll.

Så nu tycker jag att vi tillsammans håller vi tummarna för att det är en bra och snäll tumör Julia har som är lätt att behandla. Ok!

13 kommentarer:

  1. Självklart ska det gå bra!!
    Ni och Julia finns i våra tankar hela tiden.
    I helgen ska vi gosa med Pixi för jag tror hon saknar er jättemycket.
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Håller alla tummar som finns! Ge pluttan en kram från oss och hoppas resten av dagen blir lättare för henne. Kram

    SvaraRadera
  3. Många kramar och postiva krafter vill vi skicka till er ♥ Vi tänker på er så mycket!! Hälsningar Masse, Charlotta, Kajsa och Lina

    SvaraRadera
  4. Ja tankarna är hos Julia och er.
    Nu hoppas vi alla på mycket bra besked.
    Kramar i massor Ulla.

    SvaraRadera
  5. Hej

    Hoppas verkligen att Julia blir frisk snart! Många av mina tankar är hos Julia. Hälsa henne från mig<3

    Mvh Emmie med Familj

    SvaraRadera
  6. Drömde om dig och julia i natt Maria<3 tänker på er alla hela tiden alla Kramar i världen till fina JULIA!

    Kramar Ewa,Jörgen,Gustaf,Elin o Linnea

    SvaraRadera
  7. Matildda Blomquist13 april, 2012

    Hej Familjen!

    Tänker på Er dagligen. Känner inga som är starkare än Ni och jag tror stenhårt på er. Hälsa Julia en bamsekram ifrån mig.

    Kramar!

    SvaraRadera
  8. Ni finns i våra tankar hela tiden och vi håller alla tummar för att ni snart ska vara hemma igen...
    Många varma kramar från Wilton m fam

    SvaraRadera
  9. Det finns inga ord ....vi tänker hela tiden på Julia och hela familjen. Vet att ni kan känna vår närvaro. Hoppas nu att beskedet är bra. All vår kärlek till er och en extra bamsekram till den tappra Julia.

    Lena o Hasse

    SvaraRadera
  10. Skickar lite styrkekramar till er såhär på fredagskvällen från mig och Leo. NI ÄR SUPERDUKTIGA SOM KÄMPAR PÅ!
    Många kramar till er allihopa.

    SvaraRadera
  11. Karin Blomqvist13 april, 2012

    Hej på er alla!

    Julia är det jag tänker på när jag vaknar på morgonen och när jag går och lägger mig på kvällen. Jag håller mina tummar så hårt för er och ser fram emot att ses snart! Krama Julia massor från mig//
    Karin

    SvaraRadera
  12. Vi håller alla tummar vi har! Många kramar från Mathias, Anna och Karl

    SvaraRadera
  13. Britt Salomonsson14 april, 2012

    Fick din bloggadress av Peter, som är min kollega. Djupt tacksam att få ta del av dina tankar. Jag tror inte det är det minsta möjligt att föreställa sig vad ni går igenom. Förstår att Julia självklart är den som har det svårast men det måste vara djävulskt att se sitt barn eller sin syster lida utan att kunna ingripa och ta bort smärta och elände.
    Fastnade för något du skrev tidigt "Om sex månader...". Det är en bra målbild att hålla fast vid. Om sex månader!
    Hälsa Peter/Britt

    SvaraRadera