söndag 27 maj 2012

Kl 13,20

Vilken skön kväll fet var igår! Vi var inte hemma förrän kl 22, men det var fortfarande varmt och ljust ute. Äntligen sommar!
Idag vill jag säga grattis till min fina mamma på mors dag! Hoppas du får en fin dag, och att mina syskon kommer ihåg dig:)

Själv fick jag en fin överraskning igår när jag kom hem...snyggt parkerad på gräsmattan stog min nya bil! En Renault Megane. Visserligen har jag valt den själv och får säkerligen hosta upp lite kulor till den också, men att den var så fin visste jag inte, och att den redan kommit "hem".
Imorse fick jag paket vid frukosten av Julia. En fin skål som hon målat alldeles själv på terapin. Med stora röda bokstäver hade hon skrivit mamma, och så var det en massa röda hjärtan också.
Och så hade Lena lämnat ett litet paket till mig också, ett fint läppglans.
Och som om inte detta var nog, så har Peter beställt ett silverhjärta också, det som jag skrev om förra veckan! Jag känner mig alltså otroligt uppskattad idag!
Natten hemma var jättelugn och skön för Julia. Hon har sovit som en stock!
Nu är vi på väg till Gbg, och ska strax stanna i Säffle för lite mat.

Njut av dagen, och ta hand om varandra!
Kram

9 kommentarer:

  1. Hoppas allt går bra för er i Göteborg denna gång, så att ni snart är tillbaka i Värmland, Sunne.
    Ta väl hand om er.
    Fam. Neuman

    SvaraRadera
  2. Hoppas att tiden i Gbg blir bra och smidig, jag håller tummarna för bra besked!!!
    Och GRATTIS på vår dag, du om någon är värd allt i hela världen idag:-)

    SvaraRadera
  3. Tack Maria för det fina du skrivit om mig.Är så glad du är min dotter och alla ni barn är oerhört älskade av mig.Marcus och Malin har ringt blev så glad,fick go tårta av Emmas mamma på em i Edeby och jag har varit till Deje med liljekonvaljer det ljuvligaste av alla blommor.Nu ligger Pixi brevid mig och myser.Den bilen du fick va så snygg vilken härlig överraskning och hjärtat av Peter också.Vilken ljuvlig kväll med detta underbara väder,kanske blir ett dopp vem vet.Ha det bra i Göteborg och hoppas vi ses snart igen.Va in i erat växthus så fint du gjort där.Krama Julia massor från mig.Love You

    SvaraRadera
  4. Vi får fira Mors dag en annan helg när ni kan alla mina 3 barn.Kram Kram

    SvaraRadera
  5. hejsan.ha det så bra i götet nu i veckan å hoppas att solen fortsätter att skina på oss alla.kramar från monika å gunde

    SvaraRadera
  6. hej Julia!
    Hoppas resan till göteborg gick bra och att dom hade någon god mat i säffle.
    hoppas att du får må lite bättre när du är i göteborg denna gången, då kanske du orkar med att se någonting av det roliga de har i göteborg.
    Hoppas att du återvänder snart till sunne igen och mår bättre!
    Kramar från Ebba:)

    SvaraRadera
  7. Ja Julia hoppas nu att resan till Göteborg gick bra och det går mycket bra i fortsättningen, att vi tänker på er det vet ni.
    MÅNGA STORA KRAMAR OCH TANKAR TILL ER
    från Ulla och Sven

    SvaraRadera
  8. Lycka till i Göteborg! Kram på er!

    SvaraRadera
  9. Lycka till!

    Kramar från Cathrine & Stefan

    SvaraRadera