måndag 7 maj 2012

Kl 12.40

Sitter på baksidan av Donald huset och löser ett korsord i solen... Lite kallt i luften men ändå skönt med frisk luft.


Victor har åkt iväg med Tony, vilket betyder att jag har lite ego tid...

Dessutom bor de mest märkliga människor i huset just nu, och det är ett liv utan dess like därinne. Slappa föräldrar som har noll koll på sina barn som härjar på oavbrutet och kastar leksaker överallt och springer runt och skriker har jag inget tålamod med just nu...
Då är det mycket skönare här ute!

Idag har jag redan hunnit fixa mat, och handlat lite önskekost till Julia (blåbärssoppa), och tvättat.
Om nån timma ska jag byta av Peter och vara hos Julia ända tills ikväll.

4 kommentarer:

  1. Hej Julia!
    Förstår om du tycker att mamma är lite tjatig som vill att du ska träna,men hon har rätt.Tänk på att för varje steg du tar kommer du ett steg närmare hästen och tjejkompisarna i stallet!
    Vi hejar på dej!
    Kämpa på kramar från fabriksgatan

    SvaraRadera
  2. Hej Julia, jag läste just nu er blogg.
    I morse när mamma hade skrivit var vi redan på CSK i Karlstad,
    det var Sven som slulle dit på koll, det var från en koll på
    Gröna gatan och sedan vidare på Röda gatan men nu har vi varit
    där så mycket så vi hittar, ja nästan känner oss hemma, om man kan det. Hoppas nu att illamåendet är bättre och ni får komma
    närmare hem. Julia du är JÄTTE DUKTIG.
    KRAMAR TILL DIG/ER från Ulla och Sven

    SvaraRadera
  3. Hej Julia! Jag tänkte på dig när jag åkte förbi ridskolan och hästarna i hagarna på e-m. Jag vet inte om det är de hästarna du brukar rida på, men mina tankar gick till dig iallafall. Jag hoppas att du mår bättre snart och slipper illamåendet. Du är en riktig kämpe och jag håller tummarna och ber att du och din familj ska få komma hemåt snart. Jag kollar bloggen flera gånger varje dag och jag är så tacksam för att din mamma skriver om hur
    du och din familj har det. Många kramar från Lisa
    Norman

    SvaraRadera
  4. Vad somrig bild! Hoppas Julia mår bättre och att blåbärssoppan blir god att äta. Jag beställde också blåbärssoppa när jag var sjuk... det måste vara något med de blå bären :) Kramar!!

    SvaraRadera