onsdag 13 juni 2012

Kl 10,10

Gomorron,

Det blev inte särskilt mycket prat för mig och Julia igårkväll. Hon satt mest och dåsade i sängen. Tur att det finns mobiltelefon och dator, annars skulle tiden gå väääldigt långsamt.

Här är det inte särskilt muntert idag...Julia är jätte sleten och orkar knappt ur sängen. Det känns som om hon tacklat av en hel del de senaste dagarna....
Hoppas vila och syrgas ger henne krafterna tillbaks.

Ja, jag vet inte vad jag ska skriva mer idag...Peter kommer hit i eftermiddag och byter av, och Victor skulle också följa med ner för att träffa lillsyrran.

6 kommentarer:

  1. Här kommer det en JÄTTEKRAM till ER båda.Jag ska till K-stad imorron om ni vill och orkar kommer jag gärna på besök . Gunilla

    SvaraRadera
  2. Idag saknar jag ord och skickar därför bara många varma kramar till er.Jag tänker att i väntan på att krafterna återvänder behöver väl även en hjältinna som Julia en vilodag efter allt slit.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Stor kram till er, tänker på er, ofta!

    Åsa G

    SvaraRadera
  4. JA TANKAR, BÖNER, KRAMAR, JA ALLT ÄR FÖR JULIA OCH ER NU.

    Ulla och Sven

    SvaraRadera
  5. <3 vi tänker på er <3 kram nola daln

    SvaraRadera
  6. hej julia hoppas du får en fin födelsedag i morgon och får många fina presenter hoppas du får frukost på sängen önskar dej en bra dag från emma larssson

    SvaraRadera