tisdag 5 mars 2013

Tisdag...

Och idag kom Victor iväg till skolan. Lite snorig & blek om nosen, men han ville iväg, och då fick det bli så...
Träningen får han hoppa över idag. Motvilligt ska understrykas...

Själv började jag dagen med ett besök på företagshälsan för att träffa min läkare där. Det är SÅ skönt att gå dit och träffa en läkare i " vanliga" kläder och slippa gå till vårdcentralen och träffa en ny läkare varje gång, dra hela historien och förklara. Nu vet de istället, så det blir en kort uppföljning ist.
Två veckor till ska jag vara hemma och ladda upp batterierna så får vi se vad som händer sen.
Några samtal till F kassan, ett kort besök på jobbet, en film, lite vila och en långpromenad har jag sysselsatt mig med resten av dagen.

Nu ska jag spela kort med Victor, och sen får det bli en tidig kväll här i huset.

Kram så länge!
Tack för att ni finns

4 kommentarer:

  1. Hoppas på varmt o fint väder framöver så det kan bli sköna promenader för dig och att dina växter börjar gro :) Kramisar Ida

    SvaraRadera
  2. Skönt att få vila upp sig!! Stora varma styrkekramar till dig! /JM

    SvaraRadera
  3. Tack för att du finns Maria :)Kram Ewa

    SvaraRadera