fredag 22 mars 2013

Så här är det...



En del av er kanske funderar på varför jag inte skrivit något om jobbet eller min timeout på länge...

En del saker behöver man fundera lite på innan man skriver ner dem här,men nu känner jag att jag är mogen att berätta.
(Ni har följt mig så länge och så nära att ni säkert inte ramlar av stolen för det här.)

Min anställning på JL Toppteknik är avslutad.
Ett gemensamt beslut mellan mig och arbetsgivaren och det finns inget gruff oss emellan ( jag vill verkligen säga det så inga konstiga rykten uppstår).

Jag kommer att vara hemma ett tag framöver, och hoppas hitta ett nytt jobb framåt sommaren.
Jag kommer att sakna en hel del. Bla det fina nya huset som jag varit med och planerat en del på, alla fina & goa kollegor, men eftersom de flesta är Sunnebor så hoppas jag att vi ses på byn då & då.

Det hela har känns lite läskigt. Jag har aldrig varit utan jobb i hela mitt liv och det här känns väldigt ovant.
Men ibland är sådana här beslut nödvändiga för att komma vidare.


Så, nu vet ni det.





2 kommentarer:

  1. Kan tänka mig att det känns ovant! Tror inte du behöver vara orolig i alla fall :) Kram!

    SvaraRadera
  2. Heja dej Maria :) Säker på att det ordnar sig med jobb för dig! Kram Lotta

    SvaraRadera