söndag 17 mars 2013

Hejsan!



Söndag kväll, och jag sitter och summerar helgen som snart är slut...
Min bror Marcus har hälsat på i helgen och vi har haft det riktigt mysigt.
I fredags kväll bjöd han oss på Thai hämtmat. Mums!



 Här sitter vi i ishallen och ser på när Victors lag vann Tetra Pak cup!!!


 Finalmatchen mot Forshaga blev oavgjord, men Sunne vann cupen ändå:)
Victor kom hem nöjd och glad och väldigt trött med en fin medalj:)


Idag har jag ägnat eftermiddagen åt att skicka in en ansökan till ett program som hjälper folk som har haft eller har det jobbigt.
Sofias Änglar heter programmet, och det går på Torsdagar kl 20,00 i Kanal 5. 
Tänkte att det kanske kan vara ett sätt för oss att få hjälp med köket, samtidigt som man kan sprida information om barncancer. Jag har sett flera av avsnitten, och hur de hjälper folk som har det tufft, och tänkte att varför inte...?
Jag har knåpat ihop ett brev och berättat om vad vi varit med om så får vi se hur det går. Håll tummarna för oss- please!
När jag satt och bläddrade igenom datorn på jakt efter bilder på oss tillsammans för ansökan så hittade jag den här bilden. Tyckte att den var fin, så jag lägger upp den här också.
Den är från i Spetember när vi var i Luxemburg, och just den här dagen besökte vi Moseldalen.

En fin dag med mina fina killar!


Hopas ni haft en fin helg!

10 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna för att ni blir uttagna. Kram och lycka till!!!

    SvaraRadera
  2. Mäktigt kort! Hoppas för er det vore ni värda! Kramar Ewao

    SvaraRadera
  3. Håller ✊för er!!
    Kram Jennie Ek

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni kommer med! Snödropparna börjar titta fram och grannens krokus kämpar mot kylan. Om det är en kall vår så får vi nog en het sommar.
    Kram kram!

    SvaraRadera
  5. Å Maria hoppas ni kommer med. Håller tummarna.Kram Maria Kron

    SvaraRadera
  6. Ungefär likadan helg för mig :-) Lyssnade på ditt tips o köpte m Thaimat upp t ishallen - gott!! Visst var det bra gjort av grabbarna att kämpa till sig cupvinsten! Håller tummarna för er <3 Kram Ida

    SvaraRadera
  7. ÅHHHH vad jag hoppas att ni får detta!!!! Sen att det säkert hjälper andra att höra ER historia är minst lika mycket värt som ett kök.
    Stor kram och jag håller tummarna tills dom vitnar! Lotta

    SvaraRadera
  8. Håller tummarna för er att ni får hjälp med köket.Kul att Viktor vann cupen och mysigt att ha Marcus hos er och hos oss.Saknar Julia varje dag. Kram mamma

    SvaraRadera
  9. Håller tummarna för er att Sofias Änglar kommer å hjälper er för det ä ni värda! Å även att ni får berätta er historia som hjälp för många andra. // Stina

    SvaraRadera
  10. Håller tummarna jag med! Kram från Bettan

    SvaraRadera