fredag 1 mars 2013

Fredag...

Nu äntligen känns det som om kroppen börjar rätta till sig efter all vila under min " timeout".

Idag har jag kännt mig glad och levande för första gången på länge, och jag har riktigt njutit av solen, att det är helg och att jag har möjlighet att göra det jag själv vill.
Jag har städat hela huset, läst klart bok nr 2 om Mr Grey, (nr 3 får vänta tills på måndag för nu börjar Victor bli trött på att jag sitter med näsan i en bok hela tiden).
På em åkte hela familjen till SPA och badade och bubblade, och sen storhandlade vi TILLSAMMANS.
Jag är lite lycklig igen.
Jag önskar ni kunde förstå hur skönt det känns efter alla jobbiga månader med känslor som åker berg & dalbana.

Nu ropar jag inte hej än och säger att allt är ok, men när man får må så här bra en hel dag är det svårt att inte vara lycklig.

Kram på er, och hoppas ni får en fin helg!

3 kommentarer:

  1. Åååå Maria vad jag verkligen unnar dig en så bra dag! Hoppas på många fler sådana dagar för dig och familjen :) Roligt att komma iväg på något tillsammans och samtidigt vara nyttiga sen att det är både fint och bra på Spa är ju en bonus :) Ha en fortsatt bra helg önskar jag er, kram Ida

    SvaraRadera
  2. Blev glad när jag läste din blogg idag,ta vara på dom stunderna och hoppas dom blir fler och fler :) Ha det bra !! Ewa !

    SvaraRadera
  3. Så gott, med ett leende läste jag din blogg. Önskar förstås att du får må bra en längre tid, även om jag vet att dippen kommer att komma tillbaka vissa stunder, men då kanske inte lika djupt och inte lika länge. Det är viktigt att lyssna på vad kroppen säger. Man får inte köra över den och tro att det bara är att stå på och visa sig duktig, för det kommer tillbaka förr eller senare. Ha många goa stunder, det är du väl förunnat!
    Kram och ett försenat grattis på namnsdagen!

    SvaraRadera