torsdag 21 mars 2013

Dålig bloggvecka....

Den här veckan har jag känt mig lite " spretig" i tankarna, och då har jag lite svårt att få till något vettigt här på bloggen.
Jag vill iallafall tacka er för att ni håller tummarna för oss med köket.
Ansökningen är ju en chansning, och lyckas den vore det toppen! Annars får vi kavla upp ärmarna och tömma plånböckerna och försöka lösa det på bästa sätt ändå.
Men ert stöd värmer:)

Vad har jag gjort i veckan då...?
Tränat, fixat naglarna hos Lena, samtal hos kuratorn på sjukhuset mm. Dagarna hår faktiskt fort fast man är hemmavid.

Idag har Fryksdals Bygden varit hemma här och gjort ett reportage om fonden.
Kommer med i morgondagens tidning!
Och så är snickar Micke här och sätter lister på övervåningen idag.

Idag hade jag kameran med ner i dalen, så jag fick äntligen ett kort på bäverns dagsverke.

Kram på er från en spretig Maria.



3 kommentarer:

  1. Snälla Maria! Du behöver inte känna krav på att det ska skrivas här, hoppas du förstår det! Det räcker med att du bryr dig om dina nära och kära, vi andra får gott vänta.

    Det är väl detta som kallas gallring, när det gäller bäverfällningen?

    Ang Bygglov, så fick den sista familjen ett kök i MC-stil, vad ska ni ha för stil?
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Annika, du behöver inte blogga för att hålla oss läsare vid "liv". Vi dyker upp när du väl skriver något och kan gott vänta. Kram!

    SvaraRadera
  3. Fin artikel i dagens Bygda <3 Kram o trevlig helg! // Ida

    SvaraRadera