fredag 8 mars 2013

Gomorron fredag

Victor är skjutsad till skolan och själv ska jag snart väcka Pixi och ta en promenad.
Sen ska jag göra lite ärenden på byn.
I em åker jag till min gamla skolkompis Monica som bor i Gullspång.

Det är inte ofta vi ses, men när vi gör det så är det som om tiden stått stilla. Ibland blir vi fjortisar igen och har vansinnigt kul...
Jag sover över tills imorgon.
Känns konstigt att lämna grabbarna ensamma härhemma, men Peter har lovat att de ska klara sig fint utan mig. Ja, jag har ett visst kontrollbehov ja vet...

Iallafall ska det bli skönt att åka iväg, jag har mer eller mindre varit hemma dygnet runt i snart tre veckor, och befarar att jag snart får torgskräck om jag inte blir social igen:)

Hoppas ni får en fin helg! Kraaaaam

6 kommentarer:

  1. Ha det sååå skönt hos Monica !!! Det är du värd vännen<3 Hälsa henne så mycket från mig !!! Kram Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska hälsa Titti. Gissar att det blir en hel del surr om gamla tider:)
      Kram på dig!

      Radera
  2. Ha en riktigt skön och rolig helg, det gör dig gott! Och du, grabbarna klarar sig fin fint :)
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gissar att de kommer att njuta av att få äta framför tvn och se på sport utan att jag suckar tungt:)

      Radera
  3. Ja, Maria ha nu en riktigt skön helg.
    Kramar från
    Ulla och Sven

    SvaraRadera
  4. Ha det så bra på din "utflykt". Jag erbjöd hockeygrabbarna mat efter matchen då det fanns kvar efter att ett cuplag ätit. Peter hade ett bättre förslag sa han... Han o Victor kunde ta m hem för du var ju på vift ;-)
    Blev dessvärre storförlust mot FBK.. Men grabbarna har kämpat på bra hela säsongen. Kram Ida

    SvaraRadera