lördag 2 mars 2013

Lördag em

Nu har äntligen min lilla bil fått en makeover med avfettning och bilshampoo. Jisses så mycket skit det blir när man åker på saltade vägar.
Den har även varit på verkstad IGEN! Den här gången var det något som heter kontaktrulle som gick sönder. Sitter bakom ratten och påverkar bl.a. airbagen. Inget att tumma på alltså, utan det var bara att hosta upp 3500:- för att få det fixat.
Nu när den är nytvättad och fin ska den ut på blocket, för det här med två bilar känns lite väl lyxigt.

Vid dagens tvätt fick jag tillfälle att testa mina nya rosa gummistövlar för första gången. Jag tycker de är så söta:)

Melodifestivalen ikväll.... Sitter just nu och lyssnar igenom bidragen. Vad tror ni?
Jag själv hoppas på att Robin går vidare till final. Den låten växer ju mer jag lyssnar.

Och nästa helg i finalen så hoppas jag på någon av Robin med You, Ralf med Bed om fire, och Yohio med Heartbreak hotel.
Men vad som än händer och vilken som vinner eller faller bort, så är det så himla skönt med lite ny musik att lyssna på.




2 kommentarer:

  1. Tänk att dessa plåtisar ska kosta så mycket att reparera : ( Men om man tänker att det är fel på min kroppsliga kontaktrulle och att min airbag blir större för åren som går, ja då kostar det ju skjortan att fettsugas : ) : )

    Snygga stövlar på en ärtig kvinna!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jaa såg allt att du va snygg på fötterna! Själv blev jag i tvättkö... hade gått fortare och blivit bättre o göra som du men ..men.. Kramis Ida

    SvaraRadera