fredag 1 mars 2013

Stackars lilla Leo...

Igår var vi bjudna till mamma på våfflor. Det var min namnsdag igår och det ville hon inte låta gå förbi obemärkt. ( tack mamma).
Själv glömmer jag alltid kolla almenackan efter namnsdagar men mamma kommer ihåg hon:)

Planen var att käka våfflor och sen åka pulka vid " Torbjörns kulle", men Leo blev hastigt sjuk så vi fick ställa in alla uteaktiviteter.
Han fick jätteont i huvudet, feber och kräktes. Man riktigt såg hur febern rev och slet i hans lilla kropp. Och det höll i sig hela dagen igår, och har fortsatt hela dagen idag.
Jag är helt störd när det gäller sjukdomar känner jag nu, och jag har ringt syrran flera gånger idag och kollat läget. Och hon har lovat åka in imorgon till sjukan om han inte är bättre. Det löftet gjorde mig lite lugnare.

Jag fick flera sms igår med grattis på namnsdagen, och min gulliga moster Anna Karin kom förbi med tulpaner. Det kändes nästan som min födelsedag. Och jag suger i mig av uppmärksamheten och tackar och bockar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar