måndag 25 mars 2013

Måndag...

Och den effektivaste dagen jag haft på länge.
Kanske är krafterna på väg tillbaka, eller så blir det bakslag imorgon... Det har iallafall varit roligt att känna lite " driv" & energi i kroppen igen:)
Började som vanligt dagen med att köra han som inte kan gå till skolan... Cykeln står i växthuset så den kan jag inte tvinga iväg honom på...Grr!

Sen har jag jagat runt efter en list som fattades. Kört till tippen med lite skrot från garaget. Gått en långpromenad i eftermiddags solen. Och när snickar Micke var klar för dagen så städade jag undan & målade det han satt upp.

Han har satt taklister i Julias rum, vårt sovrum, delar av hallen och badrummet. Satt upp ett nytt innertak i badrummet, samt " klätt in" nya badrumsfönstret.
Nu är iallafall allt klart och vitmålat och jag är såååå nöjd. Det blev väldigt bra!


Peter är bättre idag. Lite rosslig och förkyld men imorgon bär det av till jobbet igen.

Hoppas ni haft en bra dag & att ni är friska och krya.

Just det- idag kom det allra första brevet till fonden. Ett väldigt fint brev. Både jag och Peter blev själaglada!
Nu hoppas vi att det dimper ner fler i brevlådan snart:)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar