söndag 10 mars 2013

Söndag kväll

Vilken härlig helg jag haft. Känner mig glad och tacksam att jag har så fina vänner runt mig.

Vad tyckte ni om finalen av melodifestivalen igårkväll? Vann rätt låt?

Vi tillbringade kvällen med Fam Falk, och där var våra åsikter delade om vinnarlåten.
Fina Clara höll stenhårt på Ulrik Munther, och hon blev inte glad när han bara kom på tredje plats...
Själv tyckte jag att Robin var en värdig vinnare och jag tror han kommer att representera Sverige på ett fint sätt i den stora finalen i maj.

Idag har det varit en lugn och skön söndag.
Peter och jag har bakat ett varsitt bröd. Mitt bröd blev väldigt gott om jag får säga det själv... Fick receptet av Monica som bjöd det till frukosten igår. Lägger ut receptet i nästa inlägg.
En skön ( men kall) promenad med Lena och våra hundar rundade av söndagen på ett skönt sätt.

Igår läste jag ur den tredje & sista boken om " Femti nyanser" och Mr Grey och jag saknar dem redan. Hoppas hoppas att det kommer en fortsättning...snart!







3 kommentarer:

  1. Lyssnade på mello på radion i fjällen :) Låten "You" tycker jag var riktigt bra. Kram

    SvaraRadera
  2. Ser ut som ena riktiga bagarbröd man köper i butik, jättefina! Sedan tyckte vi att Robin var en värdig vinnare, han verkar rätt så oförstörd än så länge.
    Även om jag önskar mer värme, så har det i alla fall varit skönt att solen lyst på oss :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Skönt Maria att du/ni haft en bra helg, ringde till Peter och
    Victor på lördag förmidag men dom var kanske i ishallen.
    Hälningar till er alla och kramar från
    Ulla och Sven

    SvaraRadera