lördag 9 mars 2013

På plats i S:a Råda

Sådär, då är jag på plats hemma hos min fina gamla vän Monica.

Vem är Monica då kanske ni undrar?

Jo, Monica och jag bodde ihop under gymnasieåren i Sunne 92-95.
Hon var från Kristinehamn och jag från Karlstad och vi delade boende under skoltiden.
Det var riktigt roliga sorgfria år för oss, och vi har många minnen som vi skrattar gott åt idag. En del roliga, andra väldigt pinsamma...
Vår vardag då handlade såklart mest om skolan, men också om party onsdag fredag och lördag. Fattar inte hur vi orkade!
Det var 6 år sen jag hälsade på hemma hos henne sist, och det har hänt en hel del i hennes mysiga hus som är en stoooor gammal skola på landet.

Vi har hunnit med att äta en god middag, fikat & tagit en rejäl långpromenad. Badat ute och babblat om allt mellan himmel & jord.
Gammal vänskap rostar aldrig, inte mellan oss iallafall:)

Ny ska vi strax krypa ner i sängen, så gonatt på er.






1 kommentar:

  1. Hej fina du!
    Har haft mycket att göra och tänka på senaste veckorna så jag har inte läst din blogg på ett tag, men det är det ändring på nu :) Jag blev så glad när jag läste att du nu känner dig "lite lycklig" igen, gör gott i min själ att läsa det. Känner så oerhört med er ska du veta Maria <3
    Ser också att du hälsar på en god vän, hoppas ni får det superduper bra, ser så ut redan tycker jag.
    Kramar från Åsa i Torsby

    SvaraRadera