onsdag 6 mars 2013

Onsdag...

Jag har inte många planer för dagarna nu när jag går hemma.
Ändå rullar dagarna på, och jag har inte långtråkigt & är rastlös , än så länge kanske ska tilläggas.
Det är alltid nån mat som ska lagas, tvätt att vika. Promenad med Pixi eller nåt annat vardagligt. Kanske låter trist, men det är precis vad jag behöver nu.


Idag har jag varit lite chaufför till Victor. Skola & träning. Fram o tillbaks. Det blir några vändor. Den pojken behöver inte ta så många steg just nu. Han är extremt curlad ... Känns bra i mitt mammahjärta att få skämma bort och pyssla om.

Fortsätter med läsningen. Just nu är jag på tredje & sista boken om Mr Grey- Femtio nyanser av frihet. Mycket bra läsning och jag vill inte att boken ska ta slut så därför läser jag sakta.

På kvällskvisten blev det ett träningspass på SPA, och just nu sitter jag & Victor ( som också tränat) och njuter av en varsin smoothie gjord på hallon, jordgubbar, mango och vaniljyogurt. Bra återhämtningsmat istället för mackor!
Peter är ute ikväll med grabbarna i herrklubben. Han ramlar säkert in vid 11 tiden med ett par snapsar i benen.

Hoppas ni haft en fin dag!





4 kommentarer:

  1. Åh, så gott det ser ut!! Kram!

    SvaraRadera
  2. Nyttigare än snapps i benen dä. Kram på er Ewa o

    SvaraRadera
  3. Dä såg smarrit ut och nyttigt,kanske något för mig o min förkylning som har bitit sig fast i mig. Har varit sjukskriven denna veckan...
    Har nu verkligen tagit det lungt och "skött" om mig denna veckan. Det är lätt att när man är ganska bra hittar på grejer i alla fall:)
    Som du säjer ,dagarna rullar på med "lite" plock,läsning,TV tittande.
    Hoppas vi ses snart piggar o gladare Kram på dig Maria:)

    SvaraRadera
  4. Glömnde att skriva avsänndare / Lena L

    SvaraRadera