torsdag 19 december 2013

Torsdag

Några dagar kvar till jul och näst sista arbetsdagen om man bortser från några timmar på måndag fm. Åh som jag ser fram emot att få vara ledig med familjen! Sovmorgon, långfrukost, se filmer i pyjamas till sent på dagen och spela spel på kvällarna. Det ska bli mysigt!

Inatt fick jag sova sammanhängande i 6 timmar så jag känner mig mycket piggare och gladare. Tänk att sömnen påverkar oss så mycket...!

Nu på förmiddagen går mina tankar till fina grannen Olle som begravs. Jag har valt att inte delta på begravningen, men sitter istället och minns fina stunder vi haft tillsammans under de 13 år vi bott grannar. 
Peter däremot har varit och sagt hejdå i kyrkan till sin vän. 
Det är tomt utan dig på gatan Olle! Vi saknar dig!

Nu är det bäst att jag jobbar vidare och avslutar min lilla paus. 
Det är mycket som ska vara klart tills man går på långledigt...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar