lördag 28 december 2013

Reashopping & besök

Hujedamig för att springa i affärer när det är rea! 
Jag roffade åt mig två mamma strumpbyxor och ett par mysbyxor på HMoch sen flydde jag fältet. Hur mycket folk som helst i affärerna och svårt att få parkering. Vet inte vad jag tänkte på när jag gav mig in i smeten...
Istället åkte jag till syster Malin och kollade in deras nya supermysiga lägenhet och tog en fika. 
Sen hämtade jag och Leo ett stort fat med sushi på Happy Kitchen och åkte hemöver och hade myskväll.



Idag lördag tar vi det lugnt. 
Leo har bytt en julklapp på leksaksaffären, och nu sitter han och bygger ihop legot som  han bytte till.



Victor spelar cup i Arvika med U-15 hela dagen, så om en stund åker vi över och ser en match.
Sen får det bli soffan resten av kvällen. Det har varit ännu en jobbig natt, och det känns i hela kroppen.
Dessutom har bebis en dygnsrytm som inte överensstämmer med min egen.
Förr har jag nog sovit mig igenom sparktimmarna, men nu känns det som om den leker hela havet stormar i min mage när jag försöker slumra till...lite mysigt att känna att den rör sig så mycket, men jag är i stort behov av att få sova också...Lösningen just nu heter sova på soffan på dagen. Funkar ju nu när jag är ledig, men om ett tag börjarjag  jobba igen...
Nu ska vi fortsätta med legot:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar