söndag 29 december 2013

Söndag...



Först måste jag bara få skryta lite över Victor som var SÅ duktig i gårdagens cup i Arvika. 
3 mål på 4 matcher och idag kom ett sms från tränaren där han tackade för en fin insats både på och utanför isen. Då blir man väldigt stolt som mamma:)



Annars då? Ännu en jobbig natt har avverkats. Glömde Panodilen igår kväll och det kändes... Min hjärna börjar kännas som en disktrasa nu med så lite sömn. Svårt att hålla fokus och gråter för ingenting. Är nog inte speciellt rolig att leva med just nu:( 

Leo har precis åkt hem och idag har vi byggt klart legot, och köpt lite små raketer som han och Victor smällt av på baksidan. Jättespännande tyckte Leo! 

Jag har jobbat några timmar för att komma ikapp inför års/ månadsskiftet.
Och så har mamma varit här och hälsat på. Hon och Kenneth har varit i London hela julen och mått gott.
Med sig hem hade hon väldigt fina presenter till bäbis.
Vad sägs om en jättemjuk filt...


En gosig pyjamas 


Dress från GAP...


Skjorta och tröja från Benetton...

Och en liten body med mössa...


Garderoben börjar ta form:)

Ikväll laddar vi för att göra en lång bilresa imorgon... Vi åker ner till Lund och firar nyår med Ronny, Lena och Felicia dom vi inte träffat sen i augusti.
6-7 timmar i bil med mina höfter och Doris som knappt åkt bil. Ska bli spännande att se hur det går:)

Återkommer imorgon när jag har många timmar i bilen att slå ihjäl:)









1 kommentar:

  1. Enjoy your trip tomorrow and greetings to your friends and all the family... big hugs ♡♥♡

    SvaraRadera