lördag 14 december 2013

Goddag mina vänner...:)

Idag har det varit en BRA dag! Peters bror Thomas har varit här och vi har tapetserat om i Julias rum, så nu ska jag försöka kalla det bebisens rum i fortsättningen. Känns lite lustigt men jag är väldigt nöjd med resultatet och ska försöka "boa" in mig ordentligt därinne. Men redan nu känns det mysigt och pojkaktigt. Jag ska lägga upp finare kort när allt är klart men en liten sneak peak med mobilkameran kan ni få nu:)






Nu kanske ni tycker jag är konstig som redan gjort iordning spjälsängen, men jag gillar att ha allt klart i god tid. Det ger mig sinnesfrid. När jag väntade Victor var den bäddad och klar i v.20!


Ikväll har jag varit hos mamma för hennes Kenneth fyllde halvjämnt. 
Av sina snälla vänner hade han fått ett medlemsskap i PRO... Av mig fick han Leif GW Perssons senaste bok. Tror den blev uppskattad:)

Nu har Doris somnat på min mage. Tror jag ska stoppa både mig själv och henne i säng genast. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar