söndag 22 december 2013

Dan före dan före dopparedan:)


Känns nästan overkligt att det snart är julafton...December har verkligen sprungit iväg!

Jag har fått frågan många gånger de senaste dagarna om det är en svår tid nu för oss, och ja, visst känns det att någon hela tiden saknas...men så är det ju varje dag för oss. Jul eller ej. 
Men än så länge den här julen känns det lite lättare än förra året då julen verkligen var blytung!
Jag vet inte om det beror på att vi gjort julen en gång nu utan Julia, eller om det beror på att vi är så glada över bebisen i magen, men i år känns det iallafall lite lättare.

I helgen har vi fixat och städat lite härhemma och det känns som om vi är färdiga för jul nu. Ikväll har Victor spelat sista matchen för iår i ishallen.
Peter har jobbat idag och han kommer att jobba imorgon. Ända in i kaklet så att säga! De har otroligt mycket att göra på posten iår.
Själv jobbar jag lite i mellandagarna men jag gör det hemifrån.
Nu har jag det mysigt i soffan  med vovvarna. Doris har hittat den perfekta liggplatsen på min mage som börjar bli en liten hylla:) 





Pixi har parkerat i knät.


Jag behöver knappast en filt för de värmer bra mina fina hundar:)

Hoppas ni har det bra i julstöket!






3 kommentarer:

  1. Mysigt med "levande filtar" ;) Ha en riktigt God Jul hela familjen! Kramar från Ida m familj

    SvaraRadera
  2. GOD JUL TILL ER ALLA ÖNSKAR ULLA OCH SVEN I DEJE.
    Roligt att jag fick tala med Peter härom dan-

    SvaraRadera
  3. Vi önskar er alla en God Jul och ett Gott Nytt År, vi tänker ofta på er kram.
    Ulla o Bengt i Forshaga

    SvaraRadera