fredag 13 december 2013

Lugna gatan...

Som vanligt (måste jag få tillåta mig själv att säga) så tillbringar jag kvällen ensam...
Peter är på ännu ett möte, jag vet inte hur många det varit sista tiden, men MÅNGA är det... Victor har ingen träning ikväll, men är ändå i ishallen och kollar A-lags match. 
Lite ensamt är det ibland, men jag är så glad att jag har hundarna som sällskap:)
Och ikväll är det faktiskt lite speciellt för Milo ( fd Rosa) ska sova över på prov hos sin nya familj. Hon har varit där hela kvällen och nu tyckte de att det var så mysigt att de ville behålla henne över natten...:)
Det betyder att det bara varit Pixi och Doris hemma hos mig. Ett litet smakprov på hur det kommer att vara framöver. 
Vi har haft en lugn kväll i soffan efter att vi haft något av en skönhetskväll med kloklippning och dusch med shampoonering.
Jag har läst skvallertidning och de har tuggat ben liggandes mellan mina ben på en filt.
Det roliga är att de turats om att knapra på samma stump. Fast vi säkert har 20 ben så skulle de ha samma...Så himla gulligt att de delar rättvist.



Nu sover de sött och jag kan inte sluta titta på Doris för hon är så sockersöt:)











1 kommentar:

  1. Hej Maria, det kånns så dumt när jag ej kan gå in och kolla hur det är med er,
    men vår dator har krånglat, Kia sa drar ur allt, så jag gjorde så, så helt plötsligt
    funkar det. Ha nu en bra helg, KRAMAR TILL ER ALLA från
    Ulla och Sven

    SvaraRadera