lördag 7 december 2013

Lördag på hemmaplan:)

Grabbarna drog iväg riktigt tidigt imorse för bortamatch i Örebro. Själv var jag väldigt osugen på att överhuvudtaget åka en mil till i bil. Timmarna hem från Östersund igår räckte och mina höfter protesterar vilt idag! Det är stelt och varenda steg känns ända in i skelettet.
Så, istället har jag haft en lugn skön dag hemma med vovvarna. Mamma hjälpte mig att storhandla på förmiddagen, men sen har jag inte lämnat tomten.

När jag kom hem igår var det oerhört skönt att få gosa med hundarna. Deras kärlek är liksom villkorslös. Helt underbar:)
Nu går vi snart in på sista veckan tillsammans med några av valparna. På tisdag är det veterinär besiktning och mot slutet av veckan lämnar grabbarna oss. Oj, vad det kommer att bli tomt efter dem!
Det här är en sak som jag absolut inte ångrar att jag/ vi gjorde, men jag kommer nog aldrig göra om det igen. Det är intensivt och tidvis jobbigt ( för att jag är otymplig) men vi har fått många fina minnen för livet!




Hundsängen från annatotti är ofta ockuperad av valparna och jag vet inte hur många gånger den åkt runt i tvättmaskinen senaste veckorna, men fortfarande är den lika fin:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar