söndag 19 augusti 2012

Söndag kväll

Sista dagen på sommarlovet för alla i familjen.
Imorgon börjar både jag och Peter jobba, och Victor börjar 8 an. Victor la sig ganska tidigt ikväll, men har redan varit uppe två gånger, och klockan börjar bli mycket så jag gissar på att jag får väcka både en och två gånger imorgon bitti....

Här hemma har det varit en riktig fixardag idag.
Peter har målat, och målat, och målat. Men nu är det äntligen klart. Grundmålat, och fördigstruket två gånger. Ordning och reda på mannen! Själv har jag tränat stepmix på förmiddagen, agerat hantlangare åt rörmokaren, lagat tacos med grönsaker odlade härhemma vilket kändes väldigt lyxigt, och så har gräsmattan fått sig en omgång.

Nu är krafterna slut och jag ska krypa ner i sängen och ladda för morgondagen, som jag vet kommer bli kämpig. Iallafall på morgonkvisten.

En fattas, och det är så sorgligt:(



1 kommentar:

  1. Vilken ordning du har på Peter =) Gött för er att få ordning på huset, nog för att jag tycker det var väldigt iordning redan, men nytt badrum måste ju va helt fantastiskt!! Och nytt tak, kommer bli kanon snyggt =) Lider verkligen med er, det är så himla sorgligt att fina Julia inte är med längre, men i minnet och tankarna lever hon för alltid kvar <3 <3 <3 Kram från Nola Daln

    SvaraRadera