fredag 24 augusti 2012

Fredag

Hej på er.

Oj, oj säger jag bara. Jag är inne i världens flow vad gäller energi, och jag tar tillvara på varenda ide som ploppar upp i huvudet.
Häromdagen fick hallen på övervåningen en makeover med ny färg. Den gick från vaniljgul till äggskal, och jag är mer än nöjd:)) Imorgon kommer Peters bror Thomas hit och hjälper mig med några tapetvåder som ska upp i samma rum.
En minimakeover som inte kostat många kronor eller timmar, men som ändå känns så bra. Rummet blev luftigare och mycket behagligare.

Och när jag ändå är igång, och huset ser ut som ett bombnedslag så passar jag på att tapetsera om i vardagsrummet. Även där ska det bli vitt. Bilder på det kommer senare, men först ut är hallen....före och efter bilder blir lite huller om buller eftersom jag skriver från mobilen, men jag tror ni ser vad som är vad

Kram på er!

3 kommentarer:

  1. Hej Maria! Vilken energi och vad roligt att du har
    det, jag vet ju att du har god smak, tycker alltid ni har så fint.
    Nu skickar jag kramar till dig, Peter och Victor
    men så ger du min kusin Thomas en bamsekram också.





    UllaL

    SvaraRadera
  2. Oj vad ni jobbar!! Men glöm inte andas emellanåt också :) Kram på er // Ida m familj

    SvaraRadera
  3. Fint! Skönt att få extra energi ibland... Kram!

    SvaraRadera