fredag 10 augusti 2012

Jobbat idag...

Idag har jag jobbat halvdag. Lite pirrigt innan, nästan som första dagen på ett nytt jobb.... Men väl där så kändes allt som vanligt.
Mina fina kollegor hade sparat lite uppgifter till mig, kanske 10 st, och först kändes det lite ovant. Men jag bestämde mig för att ta tag i en efter en, och göra klart innan jag började på nästa. Och allt blev gjort, skrivbordet blev rent när det var dax att gå hem.

En lunch på Saffran & Vitlök med fina Anna blev det också. Så nu är jag riktigt nöjd med min fredag:))

Livet börjar bli sig likt igen, även om det aldrig mer kan bli som förut...det känns skönt att ha ett bra jobb, fina kollegor och underbara vänner runt oss.
By the way, så tror jag Victor börjar bli skolsugen igen. Igår berättade han hur han skulle ha det i sitt skåp i år. Han längtar säkert också efter lite vardag efter alla månader i "bubblan".

Kram på er alla fina, och hoppas ni får en fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar