tisdag 30 april 2013

Tisdag...

Har precis kommit hem efter några timmars arbete på kontoret. Eftersom jag är ensam hemma tänker jag unna mig en timma eller två i hammocken och läsa ut boken jag håller på med just nu, samt senaste numret av Svensk Damtidning.
Bäst att passa på när tillfälle ges:)
Solen skiner men det är lite kallt i luften så jag hoppas alla moln håller sig ur vägen!

Ikväll åker vi ner till Karlstad och Mariebergsskogen. Min fina svägerska Lena fyller jämnt och har bjudning på Restaurang terassen. Det ska bli trevligt!

Vad gör ni ikväll?
Brasa eller hemmamys?




5 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en fin kväll och än så länge har vi solen med oss här i Karlstad : )
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tänk om jag gått in tidigare läst vad du skrivit, så vi fått skickat med en GRATTISHÄLSNING till Lena, men jag ringer väl till henne senare trodde det var 5:e maj hon fyller , ja, ja.
    Ha det nu riktigt bra, KRAMAR från
    Ulla och Sven

    SvaraRadera
  3. Ha en fortsatt trevlig Valborg!

    SvaraRadera
  4. Det blir Cafe August med sång,brasa och vårtal av Kocken,sedan en god middag på Via Appia.kram

    SvaraRadera