torsdag 18 april 2013

Snart gonatt...

Ännu ett inlägg från sängen...
Dagarna rinner iväg och det är först nu jag fått ro i kroppen och tar fram mobilen för att skriva lite.
Ikväll har jag sett på Tinas nya matprogram på 4 an. Hon besökte Glenn Strömberg i Italien och lagade god pasta. Blir riktigt sugen på att åka dit:) Faktum är att vi pratat på Italien och Kroatien flera år, så vem vet, till hösten kanske vi kommer iväg?
Ikväll har jag även sökt lite information på nätet om det här med yoga mantran. Imorgon ska jag testa hemma med Wahe Guru som ska vara bra för hjärtat och själen. Med vägledning av kursen i tisdags och lite youtube videos så känner jag mig ganska söker på att jag fixar det hemma.
Nog om det.
Tandläkarbedöket igår gjorde mig väldigt väldigt glad. Allt slit med tandstickor och plackers senaste året hade gett resultat!
Inte ett enda hål:) Jippi!
Första gången på evigheter som inget behöver fixas efter en undersökning.
Det känns skönt!

Igår eftermiddag när jag jobbade ringde Victor alldeles förtvivlad. Han hade tappat sin iPhone... I toan... Där han gjort nr 1...
Han fiskade upp den, trots sin bacillskräck och la den på tork. Och framåt kvällen funkade den faktiskt!
Helt fantastiskt!
Apple har än en gång visat sig från sin bästa sida:)

Nej, dax att sova. Imorgon blir det återigen några timmars jobb på morgonen, så det är bäst att vara pigg & alert när klockan ringer.

Gonatt!




1 kommentar:

  1. Kan bara säga att ITalien är en fantastiskt land och du skulle älska det.Myckert vackert att se och maten och vinerna är så goda.KAn rekommendera ROm och Toscana.kram mamma

    SvaraRadera