söndag 7 april 2013

Godmorgon söndag!

Senaste dagarna har jag gjort klart det sista på jobbet. Lämnat över så gott det går.
Känns lite sorgligt, men samtidigt väldigt skönt.
Nu hoppas jag att tjejen som tar över kommer att trivas bra!
Igår skurade vi ur växthuset och plockade ut lite blommor. Det är varmt och skönt därute på dagarna, men riktigt kyligt på nätterna. Vi har en fläkt på som hjälper lite.
Känns som dagarna har varit fullmatade från morgon till kväll senaste dagarna, så idag blir det en slappardag.
Igår åkte ju Färjestad ur hockeyn, så nu äntligen är skäggen borta!
Trimmern åkte fram i morse, och Peter var lite kreativ innan allt var borta...

Nu ska vi packa fikakorgen, åka till björken och njuta solen och se om det kommit några flyttfåglar:)








2 kommentarer:

  1. Jag har inte sett förut att Peter och Thomas är
    är lika men det såg jag nu.
    KRAMAR TILL ER från
    Ulla och Sven

    SvaraRadera
  2. Så vem ska ni heja på nu, Luleå eller Skellefteå? För mig är det en drömfinal, spelar ingen roll vem av dem som vinner :)

    SvaraRadera