måndag 15 april 2013

Snart gonatt

Ligger nerbäddad i sängen och tänkte bara skriva lite kort innan jag släcker lampan.
Idag är jag rejält trött, klockan är bara 22 men det drar redan i ögonen...Sviter efter gårdagen kanske :) Har en grym värk i armarna, speciellt handlederna efter Boda Borg igår. Gissar att det är efter allt krypande i alla tunnlar och gångar.
Det var grymt kul att vara där, men oj vad vi var trötta när vi kom hem! Kändes som om vi gjort ett maraton tränings pass:)

Idag har jag jobbat några timmar på "nya" jobbet.
Och nu ikväll har vi haft fondmöte. Gått igenom alla fina brev som kommit till oss.
Mer om det en annan dag.
Börjar jag skriva om det blir det svårt att sluta:)

Sov gott alla ni därute!

Gonatt!

(Till Stina- imorgon kommer en liten blänkare om böckerna)

1 kommentar:

  1. God natt min underbara dotter.Kul med nya jobbet.NI är fantastiska hela LIndgrens.KRam mamma

    SvaraRadera