tisdag 9 april 2013

Avtackad

Nu är jag avtackad från JL Toppteknik med fina blommor, smörgåstårta och fin present.
Känns både konstigt och skönt på samma gång att jag inte ska dit igen.

Jag kommer att sakna alla fina kollegor och alla kontakter som jag haft via jobbet.

Vad jag inte kommer att sakna är den enorma stress jag känt över att inte orka med allt.

Nästa vecka smyger jag igång lite försiktigt med mitt "nya" jobb, som faktiskt inte är så nytt....
Jag kommer att sitta i andra änden på det nybyggda huset och sköta bokföring och frakter åt ett annat företag som heter J-Mek.
Jag har förut varit "uthyrd" för att sköta dessa uppgifter, men kommer nu att vara anställd direkt av dem istället.
Jag kommer att jobba deltid, vilket känns som en lagom nivå för tillfället.

Allt har alltså löst sig på ett väldigt fint sätt.




7 kommentarer:

  1. Hej Maria!
    Då får jag säga Grattis till nya jobbet! Va kul!
    Allt löser sig som sagt. :)

    Kram/Anna-Karin L.

    SvaraRadera
  2. Stort GRATTIS till "nya jobbet!!
    Härligt, ut med det gamla och in med det nya!
    (Även om jag tyckte du skulle jobba med inredning :) )

    PS Vilken fin bukett du fick. / Lena L

    SvaraRadera
  3. Va härligt Maria!!!! Stor kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Snygg outfit på dig med de förra bilderna och grattis till det nya jobbet : ) Hoppas Victor mår bättre nu, för här har jag en Frida som åter fått flunsan, med feber för 5:e dagen, suck!
    Fin blombukett : )
    Vårkram!

    SvaraRadera
  5. Grattis till nya jobbet och lycka till. Kram / Gunilla

    SvaraRadera
  6. Skönt att du känner dig nöjd med det nya upplägget och att du ser positivt på framtiden. Hoppas du mår gott nu ute i ditt fina växthus när solen börjar visa sig mer och mer :) Kram Ida

    SvaraRadera
  7. Grattis till nya jobbet! Hoppas du kommer trivas.

    Kram

    SvaraRadera