lördag 27 april 2013

Lördag...

Nu har vi precis vinkat av Beatrice, Adele och Stina från Juliaresan.
De kom sent igårkväll och idag har vi haft fullt upp. Med vad lovar jag att skriva så fort jag får tillåtelse. Faktum är att de håller delar av sitt projekt hemligt även för oss, men lite vet vi...
Vi hann även med en timma på Sunne under em och sprang i lite affärer innan de åkte hem igen.
Och nu har vi bestämt att vi åker upp och hälsar på dem i Östersund i sommar, så vi även får träffa Rolf och Birgitta som är Julias föräldrar.


Det har varit en intensiv dag med både tårar och skratt så just nu pustar jag ut i soffan en stund.
Om nån timma kommer Ronny och Felicia hit för lite grillning, och sen ska vi elda upp den stora rishögen ikväll med grannarna.
Bild på det kommer senare ikväll.

3 kommentarer:

  1. Åhhh va spännande med deras projekt..jag följer deras resa via facebook!! Skönt att få ventilera med både tårar o skratt! Här har vi också grillat. Ha en fortsatt trevlig helg! Kram JM

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående... Spännande!! Men att det blir något bra det är jag helt övertygad om och jag hoppas och tror att Sunneborna är med på vad som nu än komma skall. Tjejerna är otroliga med sin kämpaglöd och drivkraft och ni likaså :) Visst är det gott med grillat, det känns att sommaren kryper närmare och närmare. Kram på er!! // Ida

    SvaraRadera
  3. En händelserik lördag :) Låter spännande, håller med de föregående... Kram!

    SvaraRadera