onsdag 17 april 2013

Gomorron onsdag....

Gomorron på er!

Här fastnade vi framför en dokumentär i gårkväll om albinos i Tanzania, så det blev sent innan lampan släcktes vilket känns idag:( Det är lite segt...

Nu är iallafall Victor skjutsad till skolan, jag sitter här och skriver, och sen ska jag ta tag i dag i dagen.
Tandläkarbesök först på fm (kontroll), och i em några timmars jobb igen.
Så ska jag försöka aktivera Pixi som är som en duracell kanin för tillfället. Kan hundar få vårkänslor?

Är ni nyfikna på hur yogan var?

Jag ska inte säga att jag är såld, för det var svårt och ovant. Inte alls som den yogan jag är van från Spa. Det här var mer inåt, tredje ögat i pannan. Andas med hela bröstet & magen. Rotlås och olika mantran. Jag kan inte öva på något hemma, för jag minns knappt vad vi gjorde... Nästa vecka ska vi göra ungefär samma saker så då hoppas jag det sätter sig lite mer.
Skönt var det iallafall!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar