fredag 12 april 2013

Lite pyssel inomhus!

Grått & trist ute idag...
Vi har spelat kort jag & Victor. Skitgubbe. 6 gånger.

Och så har jag planterat om några nyinköpta kryddor.
Sådana som man köper på Ica. Om man sätter dem i vanlig jord så håller de hur länge som helst. Man kan även sätta dem utomhus när det blir varmare så kommer det massor av nya blad. Fast det kanske ni redan visste...?

Jag har haft några glassaker liggandes som jag inte riktigt hittat något bra ställe för.
Men nu har Peter spikat upp en kvist av ormhassel i taket,och där hänger nu det fina.

Så mycket mer har vi inte gjort idag. Lite pyssel och plockande härhemma...

Nu ska vi hoppa i finkläderna och åka på kalas. Min kusin Linn fyller 25 idag, och det skulle vara bjudning hemma i Ämtervik.

Hoppas ni har en mysig fredag!
Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar