torsdag 23 maj 2013

Tentipi

Gårdagens tävlingar  med Tentipi spring games var riktigt roliga!
Brännboll, spjut, 100 meter, kula, längdhopp och höjdhopp var grenarna som vi klarade av. 
På bilden är det chefen i Sunne som glider över ribban på ca 1.30 så fint.
Själv klarade jag mig till 1.10, sen var det kört...



Jag kom typ sist men det bjuder jag på. Det var så kul att vara med så placeringen spelar mindre roll:)
Alla fick en fin medalj!


Idag var första dagen för intro på kontoret och även denna dag när jag gått " brevid" Lena har varit riktigt rolig. 
En del nya ansikten har dykt upp som jag hoppas få lära känna bättre, och även en del gamla som var kul att få se igen.




Imorgon ska jag återigen gå bredvid, men sen ska jag nog klara mig på egen hand. Det känns som att det här sitter i ryggen!

2 kommentarer:

  1. Så skoj att du ska jobba med oss!!!

    SvaraRadera
  2. Vad kul för dig att jobba på Tentipi igen ,med det glada gänget.KRam

    SvaraRadera