fredag 17 maj 2013

Äntligen värme!

Just nu sitter jag ute på altanen och bara njuuuter av värmen som kommit.
Det är galet skönt och behagligt, helt perfekt temperatur, och jag vill inte lägga mig än, bara sitta och njuta liiite till...

Ikväll hade Victor bestämt att det skulle vara myskväll, så vi har käkat Tacos och spelat Chicago här ute på altanen.Och nu är det fotboll på TVn, men den får de ha för sig själva...

Förut idag var jag och hälsade på hos min moster AK. Kattungarna som jag skrev om för nån månad sen hade vuxit till riktiga busfrön. Hur söta som helst!
Hela tiden hittade de på något att leka med. En kvist, en fläck på golvet eller Pixis svans... Man kan liksom inte sluta titta på dem för att de är så söta.

Förresten fyllde Pixi tre år i onsdags... Något jag bommat totalt.
Jag får gottgöra det imorgon på djuraffären med ett nytt fint halsband som hon faktiskt behöver.

Hoppas ni får en bra start på helgen!

Kram



3 kommentarer:

  1. Vilka sötnosar :D
    Idag är det 17 maj och varje år tänker jag på vår liftning till Oslo ;-)
    Herregud vad fort det går <3
    Kram å ha en underbar helg !!!
    /Titti

    SvaraRadera
  2. Ja, ha nu en trevlig helg ni också, nu är det väl TV hela
    aftonen och kvällen. Kia sa att hon kommer hem i morgon och
    hjälper mig i trädgården, hon skulle ha med planteringsjord
    jag gjorde av med det mesta igår.
    KRAM På ER från
    Ulla och Sven

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hälsa Kia så gott från oss, och hoppas du får fint i trädgården imorgon.

      Radera