måndag 13 maj 2013

Måndag...

Idag har jag varit ledig hela dagen. Lyxigt- jag vet:)
Vi kom hem så sent igårkväll så det kändes skönt att få landa en dag hemma innan jobbet börjar igen. Victor är dessutom ledig från skolan måndag och tisdag så det passade väldigt bra.

Idag har jag tvättat upp efter resan och fortsatt att rensa i div skåp härhemma. Jag har hållit på ett tag, men idag blev det äntligen klart och nerpackat i säckar. Känns otroligt skönt, och varje gång jag öppnar linneskåpet eller min garderob känns det så fräscht och nystädat:)


Vi blev ju bortskämda med fint och varmt väder i Stlm, så idag har jag gått omkring och frusit. Vi har haft Max 10 grader idag. Alldeles för kallt i mitten av maj!

Ny ska jag och Victor se på en film.
Hej så länge!

2 kommentarer:

  1. Skönt att höra ni är hemma, ja det har verkligen varit kallt idag.
    Har varit och handlat litet häruppe i konsum
    tvättat, bytt i sängarna och tvättat golv ja,ja.
    Ha det nu bra KRAM från
    Ulla och Sven

    SvaraRadera
  2. Skönt med lediga dagar...

    SvaraRadera