söndag 26 maj 2013

Mors dag 2013

Hej på er!
Hur har ni det? Bra hoppas jag!

Själv blev jag väckt till ett dukat frukostbord à la hotellstyle:)
Victor är på moppekurs hela helgen så det blev en tidig start på dagen för att vi skulle kunna äta tillsammans. Men det gör inget, jag är bara glad att jag kom upp i tid så jag kan ta tillvara på dagen och solen:)


Jag vågar nästan inte visa vad jag fick i morsdagspresent...Peter & Victor har slagit på stort och köpt mig en väldigt önskad men alldeles för dyr present ( i mina ögon)

Men Peter sa att jag var värd den här, så det är bara att tacka & ta emot:)
Nu har vi precis ätit en nybakad banankaka gjord i den nya maskinen. Gissar att det kommer bli en hel del bakande framöver:)

I em åker vi till min fina mamma för att gratta henne på mors dag, och så ska vi plocka liljekonvaljer att sätta på Peters mammas grav.
De som inte är med oss idag finns iallafall med i våra tankar.

Ha en fin dag!
Kram

2 kommentarer:

  1. Ja, idag har Lennart,Amanda och Robert med flickvän varit här,roligt,, Kia var ju här förra söndagen med
    present och hjäpte till i trädgården.
    I dag firar dom Anders mamma som fyller år med
    släktingar från Sunne hemma på Hammarö.
    KRAMAR TILL ER från
    Ulla och Sven

    SvaraRadera
  2. Klart att du är värd en bakmaskin!!! Va fin den var :) Såg när gubben och sonen kom med det STOOORA paketet! Kram på dig Maria <3 Lotta

    SvaraRadera