söndag 12 maj 2013

Sista dagen i Stockhom...

Idag söndag är det sista dagen i Stockholm. Dagarna har verkligen rusat iväg och jag har haft det så himla bra tack vare Helena som släpat runt på mig hela helgen.

Idag på fm packade vi ihop våra väskor, tackade för mat och husrum och så åkte vi in till stan.
Jag strosade runt ett tag i Gamla Stan. Kollade lite affärer, bl.a. mysiga Gudrun Sjöden där jag köpte ett par gröna skor jag sneglat på ett tag ( i katalogen)
Köpte en glass och kollade vaktbytet på slottet i min ensamhet...
Tillslut kändes det väldigt ensamt och då mötte jag upp grabbarna för att äta på Pizza Hut.
Ordnade sen
med några små presenter till Ulrica & Clara som passat Pixi, och nu är vi på väg hem.
Ont i fötterna av nya skorna, lite trötta men nöjda & glada:)






2 kommentarer:

  1. Härligt med en hel helg i Stockholm! :)) Ska dit om 14 dar och vara där hela helgen. Längtar....Bon Jovi på Stockholm Stadion på fredag och sen ska jag försöka komma in på ABBA-museumet :) Och så får vi hoppas på fint väder så man kan sitta på nån mysig uteservering!
    Ha det gött Maria! Kram/Anna-KarinL.

    SvaraRadera
  2. Nu packar vi det sista,känner mig lite som du skrev innan ni åkte....
    0400 börjar färden mot Landvetter.
    Såg härligt ut i Sthm.
    Snygga skor du hade köpt.
    Kram till dig o grabbarna från oss Lindgrens

    SvaraRadera